OPIEKUN OBIEKTÓW SPORTOWYCH

Poszukujemy osoby na stanowisko OPIEKUN OBIEKTÓW SPORTOWYCH, która będzie odpowiedzialna za organizację i nadzór nad działalnością sportowo-rekreacyjną na terenie obiektów zarządzanych przez naszą spółkę.

Zakres obowiązków:

  • Nadzór i kontrola harmonogramu zajęć sportowych i rekreacyjnych,
  • Przygotowanie obiektów do imprez i zajęć sportowych,
  • Kontrola i nadzór nad udostępnianiem obiektów i sal sportowych administrowanych przez spółkę,
  • Współpraca z podmiotami korzystającymi z obiektów,
  • Nadzór nad utrzymaniem obiektów, ich wyposażenia oraz urządzeń we właściwym stanie technicznym i sanitarnym,
  • Współpraca z organizatorami zajęć sportowych, dyrektorami i kadrą nauczycielską szkół, stowarzyszeniami, klubami sportowymi,
  • Bieżące zaopatrywanie obiektów sportowo-rekreacyjnych w urządzenia, sprzęt sportowy niezbędny do prowadzonych zajęć i treningów,
  • Udział w organizowanych wydarzeniach i eventach sportowo-rekreacyjnych organizowanych i współorganizowanych przez spółkę,
  • Informowanie Dyrektora o wszelkich zagrożeniach i niebezpieczeństwach występujących na podległych obiektach sportowych,
  • Stała współpraca z innymi działami spółki oraz wykonywanie innych czynności wynikających z potrzeb placówki.

Nasze wymagania:

  • Ukończony 18 rok życia,
  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Komunikatywność i otwartość,
  • Wysoki poziom kultury osobistej,
  • Dyspozycyjność głównie w godzinach popołudniowo – wieczornych i w weekendy,
  • Dobra organizacja pracy, umiejętność planowania i zarządzania czasem,
  • Zainteresowanie sportem i rekreacją,
  • Doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Ambitne i nastawione na rozwój środowisko pracy,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Duże możliwości rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia,
  • Pracę w dynamicznym zespole z możliwością realizacji własnych pomysłów i inicjatyw.

W aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli:

Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji.

Zgłoszenia z klauzulą należy przesyłać na adres: rekrutacja@mareckieinwestycje.pl

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Informujemy, że:

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, iż:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Mareckie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o., 05-270 Marki, ul. Wspólna 40.

2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – biuro@mareckieinwestycje.pl.

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej rekrutacji – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.

4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji, przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od momentu otrzymania aplikacji przez administratora

5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie

6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne

8) Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania, konsekwencją takiego przetwarzania będzie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.